Arama Kutusu

25 Aralık 2010 Cumartesi

Online Darphane ile Para Kazan!



Merhaba; Ben Emre ECER, Online Darphane Dijital Kitabının yazarıyım. Sana burada elimden geldiğince doğru, samimi ve gerçekçi olacağım. Ve seni etkilemek için diğerleri gibi abartılı sunumlar yapmayacağım, her şeyi olabildiğince basit ve öz anlatacağım..
İnternetten para kazanma sevdasına 3 yıl önce kapıldım :) Ancak ne yazık ki 2 yılım bu işte boşa gitti.. Çünkü doğru yöntemi bulana kadar, bir çok kez kandırıldım, dolandırıldım, açıkça söylemek gerekirse bir çok kez enayi yerine koyuldum… Tek amacım vardı; internetten para kazanarak okul harçlığımı, yol-yemek paramı vs. ve arda kalanı da aileme vermek, hani her gencin hayalidir aileye destek olmak benimki de o misal işte :)
Ama maalesef bunların hiçbiri olmuyordu. Çünkü internette sana para kazandıracağız deyip paramı alan ve içi boş ürünler, paketler, kitaplar vs. uydurma şeyler ile beni kandıranlar çok oldu. Tıkla kazan yöntemleri ile aylarımı harcadım.. Hep şöyle derler; günde 50 reklama tıklasanız 0.50$ ınız olur, 50 arkadaşınız da sizin referansın ile aynı reklamlara tıklasa 25$ olur, bu haftalık 175$ yapar aylık da 750$ paranız olur.. Bunların hepsi tamamen palavradan ibarettir!!!
Çünkü en başta günlük reklama tıklayacağınız linklerin sayısı asla 10 taneyi geçmez ve siz asla o 50 arkadaşı bulup da her gün reklamlara tıklamasını sağlayamazsınız. En kötü noktası ise, bu sistemler genelde yabancı uyruklu sistemler olduğu için para transferiniz asla gerçekleşmez vs. vs. vs… bir sürü sorun çıkar başınıza!
Diğer bu tür saçma sapan işe yaramaz sistemleri böyle uzun uzun anlatmak istemiyorum, sadece isimlerini verip geçeceğim (Tıkla kazan, Mail oku kazan, reklam izle kazan, yorup yap kazan, anket doldur kazan… Bunların haddi hesabı yok. Bu yüzden internetten para kazanmak istiyorsan bu yazımı pür dikkat sonuna kadar oku ve beni iyi dinle!)
Şimdi gelelim asıl dönüm noktasına…
Yine bir gün bu şekilde internetten para kazanmak adına aramalar yaparken karşıma bir kitap çıktı. Günde ortalama 1-2 saat çalışarak ayda binlerce dolar kazanılacağını anlatıyordu! En başta diğer kitaplar gibi, kitap yazarları gibi “aha ortaya bi dolandırıcı daha çıktı” dedim. Ama yazarın sitesinde yazdıkları ve anlatmaya çalıştıkları bana mantıklı gelmişti. Ayrıca diğerleri gibi, diğer o kandırıldığım sahte kitap yazarları gibi birbirinden çalma, kopyala yapıştır yapMAmıştı yazılarında.. Kısacası site orjinal, temiz, öz, insana güven veren sade ve anlaşılır bir dille hazırlanmıştı.
Tek istediğim internetten helal yoldan namuslu bir şekilde, kimseden çalmadan, kimseyi dolandırmadan, düzgün bir şekilde para kazanmaktı. En çok da benimle dalga geçenleri, yapamazsın edemezsin diyenlere kendimi ispatlamak istiyordum. Tüm bunlar yüzünden son bir ümitle o kitabı satın aldım :)
Kitabı aldım almasına ama kitapta yazılanlar çok karmaşıktı. İçindekilerini anlayabilmek için çok uzun süre uğraştım. Kitap sahibiyle irtibata geçtim, bana yardım etmesini söyledim. Bana bazı kaynaklar göstererek ürünle bu kaynakların bağlantılarını anlamaya çalışmamı söyledi. Dediklerini yapmaya başladım. Ürünü yavaş yavaş anlamaya ve uygulamaya başladım. Anlatılan her tekniği uyguladım. Belki inanmayacaksın ama; nihayet emeklerimin karşılığını alarak söylendiği gibi günde ortalama 1-2 saat ayırarak kazanmaya başladım ;)
İnanmayabilirsin hak veriyorum sana şu an, çünkü açıkça şunu söylüyorum ki en başta bende inanmamıştım bu işe hem de hiç inanmamıştım…)
Evet artık kazanıyordum, iyi bir ek gelir sahibi olmaya başlamıştım!.. Kazanmasına kazanıyordum fakat kazandıklarım beni tatmin etmiyordu! Evimde, yani ailemin yanında, bilgisayarımın başında daha çok kazanmalıydım, kimseye muhtaç olmamalıydım. Kazancımı artırabilmek için o kitaba benzer daha fazla kitap, daha çok kitap aldım. Aldığım kitapların hemen hemen hepsi aynıydı. Uzun araştırmalar sonucunda bu ürünlerin içinden elemeler yaptım. Yöntemlerimi ve öğrendiklerimi geliştirmem gerekiyordu…
Sonunda yaptığım hataların, eksikliklerin farkına vararak kendimi geliştirmeye devam ettim. Uzun süre farklı taktikler denedim bu sistem için, yeni stratejiler geliştirdim. Bildiğim her kazanç modelini geliştirmeye, hiç sıkılmadan geliştirmeye devam ettim. Sonunda verdiğim emeklerin karşılığını almaya başladım. Artık tüm bildiklerimi, stratejilerimi araştırmalarımı bir düzene oturtmuş ve her sistemi otomatikleştirmiştim. Ben yemekte olsam, dışarıda olsam veya uyuyor olsam bile para kazanmaya devam ediyordum hem de hiç durmadan kazanmaya devam ediyorum ve çok şükür de halen devam ediyor :)
Artık internetten para kazanma tekniklerini hem çok kolaylaştırmıştım, hem otomatikleştirmiştim, hem de kurduğum sistemlerden elde ettiğim kazançlarımı çok çok katlamıştım. O işe yaramaz tıkla kazan, mail oku kazan, reklam izle kazanlarla harcadığım onca zamanıma yanıyorum şimdi…
Artık hayatımı gerçek anlamda yaşamaya, tadını çıkarmaya başladım…
Şimdi tüm öğrendiklerimi, tüm bilgi birikimimi benim gibi internette çalışarak para kazanmak isteyenlere öğretme zamanıydı. Bunun için sistemi bir yakınıma da bahsettim. Daha önce aldığım bu kitapların içinden ve kitap sahiplerinin bana gösterdiği kaynaklardan yaptığımız elemeler ve geliştirmeler sonucunda “OnlineDarphane” adlı bu ürünü hazırladık. Bu bilgileri toparlamak için çok uzun süre uğraştık, her şeyi en basite indirebilmek bizim haftalarımızı aldı!
Tamamen Türkçe olarak hazırladığımız “OnlineDarphane” adlı kitabımızdaki(ürünümüzdeki) tekniklerin, yöntemlerin ve stratejilerin yanı sıra içine, yurt dışında bir çok üniversite de ders konusu olarak işlenen bilgiler ekledik. Artık bu işi yapmak isteyen biri (örneğin; sen istiyorsun mesela, yanılıyor muyum?) benim gibi aylarını hatta yıllarını feda etmelerine gerek kalmadan internetten inşallah para kazanmaya başlayacaklar.
Hazırladığımız bu üründe online ortamda para kazanmayı çok kolay bir şekilde öğreneceksin (tabi ki istersen…) İsteyen, gerçekten isteyen herkes online olarak kolayca para kazanabilecek. Bahsettiğimiz yöntemleri uygulamak ve kazanmak o kadar basit ki sen bile kendine inanamayacaksın :)
Benim gibi aylarını, yıllarını feda etmeyeceksin ve sadece “Anında Kazanç Eğitim Planı” sayesinde internet üzerinden en az 45 dakika içinde para kazanmaya başlayabileceksin!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder